Mała świąteczna niespodzianka- dla Was, wielka wymiankowa- dla mnie:)

Tak, tak, kochani moi, dokładnie tak jak w tytule- niespodzianki są dwie- jedną przygotowałam dla Was, drugą- otrzymałam od Tynki . Najpierw o tej dla Was, bo to ponoć nieładnie (nie, żebym się miała tym szczególnie przejmować;) zbytnio się chwalić:)
 
Podczas wtorkowego buszowania po przybytku różności wszelakich (staroci tym razem było wyjątkowo mało) trafiłam na trochę szeroko pojętych skorup, w tym wiele świątecznych. Och, wiem, że idealne nie są, ale jednak mają trochę świątecznego uroku i tym też mnie skusiły;)
 

Mały dzwonek wydaje z siebie miły dla ucha dźwięk, a aniołki dają wieczorem przyjemnie ciepło światło. Skusiłam się więc, a że i jedno, i drugie trafiło się podwójne- wzięłam wszystkie cztery. Jedna parka jest dla Was w ramach mini candy:)
 
Przypomnę zasady- zgłaszacie w komentarzu chęć udziału- do północy 14 grudnia, będzie mi bardzo miło, jeśli dotąd tu nieobecni zasilą grono Obserwatorów, umieszczacie u siebie poniższy banerek- nieposiadający bloga zostawiają email. I to tyle. Zwycięzcę ogłoszę 15 grudnia, wysyłka w poniedziałek dzień później- powinna dotrzeć do świąt. I to tyle:)
 
Nie szaleję na razie z dekoracją mieszkania- zbieram tylko poszczególne drobiazgi i czekam na początek Adwentu:)


 
 
A teraz pora na niespodziankę drugą, mianowicie sprawioną mi przez szaloną Justynkę . Spytacie może, dlaczego szaloną? Cóż, umówiłyśmy się jakiś czas temu na wymiankę. Ja szykuję kilka szydełkowych tworków, a poprosiłam o herbaciarkę ALBO listownik. Zobaczcie, co dostałam:


Te apetycznie wyglądające słodkości zwabiły nawet Lady- od razu dorwała się do misia, a później dawała mi pierniczkowe buziaczki;)
Rzecz jasna moje rozpakowywanie przesyłki nie skończyło się na herbaciarce-swoją drogą właśnie o takiej, z moim ulubionym motywem róż marzyłam od dawna:)- jako drugi wyciągnęłam... Tak, zgadł ten, kto obstawiał listownik:)


Obdarowana została również moja córcia- dostała śliczne puzdereczko na pierwsze swoje skarby:)
Dostał mi się też intensywnie różowiutki kordonek i jasnoróżowa włóczka o ciekawej fakturze, ale ją już zobaczycie w roli czapeczki:)
 
Dziękuję Ci, Justynko, przeogromnie:) To cudownie jest wyjąć z jednej paczki tyle radości- swoją dostaniesz po niedzieli- wybacz, że każę na nią tak długo czekać... Zdradzę Ci tylko mały sekret- aniołki pozują na Twoim, co prawda jeszcze nie usztywnionym- póki co suszy się napięty pod ściereczkami, bieżniku;)
 
Od kilku dni Kornelka zasypia po obiedzie... Nie wiem jeszcze, czy się z tego cieszyć, bo później chodzi spać dopiero po 21szej, ale plusem jest to, że nie budzi się już w nocy ani nad ranem (pobudek o czwartej jednak nie lubię;) Więc chyba zadawala mnie taki układ;)
 
Na koniec mam pytanie do serwetkowych twórczyń- czy usztywniałyście lub tylko napinałyście coś z nici poliestrowych? Urzekły mnie pięknym połyskiem w szydełkowych splotach i nie chciałabym ich niepotrzebnie matowić... Z góry dziękuję za wszystkie rady i podpowiedzi:)
 
Życząc przyjemnego wieczoru- pozdrawiam Was serdecznie:)
Madelinka
 

23 komentarze:

  1. :) Sliczne rzeczy :)
    A ja jako pierwsza zapisuje sie na candy :) Marza mi sie te aniolki :)
    Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  2. Prezenty piękne:)U mnie mało ozdób,więc chętnie przygarnę aniołki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tyle dostajemy ciepła ile sami dajemy innym :) piekne skarby,a uśmiechnięta buziulka twojej córki najlepsza :)
    zapraszam do siebie http://zakatek-inspiracji.blogspot.com/2013/11/jak-zrobic-cos-na-wzor-cotton-ball.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Dostałaś piękną przesyłkę i teraz się boję:) Uła:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ilonko...cieszę się, że Ci się podoba wszystko...i nawet spękania udało Ci sfotografować :)...a te "rąbki" tajemniczego bieżnika już mi się podobają!!
    wśród prostych moich ozdób Twoje Aniołki skorupkowe znajdą u mnie ciepły kąt :)
    dlatego chętnie się przyłączę do rozdawajki :)
    ps. moja Zosia tez lubi pierniczki...zwłaszcza te o zwierzęcych kształtach :)
    ps. 1 jesteś kolejną osobą, z którą mogłabym wejść w układ nieustającej wymianki hehe
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mogłabyś, powiadasz? To ja tak chcę;)
      Znalazłam chyba sposób na zachowanie połysku nici, ale z ogłoszeniem sukcesu zaczekam do rana;) Eh, zwykła bawełna może jest mniej ozdobna, ale łatwiejsza w obróbce:D
      Justynko, na te ciasteczka masz może przepis? ?Bo to chyba będzie nowy Kornelkowy hit:)

      Usuń
    2. oj mogłabym :) ech...bo Ty za doskonała jesteś...a mi bawełniane tak samo by sie podobało...ale wiem wiem, świąteczny bieżniczek mi chciałaś zrobić-błyszczący, mieniący się :) :*
      tu przepis:
      Pierniki korzenne

      - 1/2 kg mąki
      - 2 łyżeczki imbiru w proszku
      - 1 łyżeczka proszku do pieczenia
      - 20 dkg cukru pudru
      - 2 cukry waniliowe
      - 2 opakowania przyprawy do piernika ewentualnie swoje zmemłane przyprawy korzenne
      - około 1 i 1/2 kostki masła lub margaryny
      - 2 jajka
      ps. ciasteczka które do Was poleciały są bez imbiru i cukru pudru dałam pół na pół z miodem...kolejna tura z własną przyprawą i imbirem ekstra...lekko pikantne wyszły ale PYSZNEEEEE...moja Zosia zajada sie też nimi...najbardziej lubi miniaturkowe serduszka i gwiazdki...
      a tu źródło...oczywiście nasza kochana Asia: http://marasiowaostoja.blogspot.com/2012/11/hej.html
      ja w tygodniu będę znowu pierniczyć ;)
      buziaki

      Usuń
  6. Witaj to i ja sie tez zapisze jak mozna.Slicznie sie obkupilas:)Sama takze za starociami przepadam i zawsze jak sa organizowane w moim miescie to mnie nie moze zabraknac:)
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale niespodziankowy post:))) Na candy się tym razem nie łapię, bo w grudniu wybywam:))) , ale życzę szczęścia innym, a Tobie gratuluję paczuszkowych skarbów:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne prezenty dostałaś :) Candy ogarnę w weekend bo po cichutku się przyznaję, że teraz siedzę w pracy i nie za bardzo mam czas to ogarnąć ;))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Oczy mam okrągłe, bo
    1. Kocham starocie
    2.Zbieram dzwoneczki
    3.Aniołki zajmują cały mój dom
    Więc się piszę- ale jak tu wskoczyć pod maszynę losującą?
    Piękne zdjęcia, a najpiękniejsze z Kornelką!

    OdpowiedzUsuń
  10. piekne rzeczy dostałaś od Justynki :)
    a na candy sie zapisuję :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałe podarki otrzymałaś, gratuluję ich jak i tak uroczo uśmiechniętego Skarba!! ;-))
    Na te piękne ozdoby się zapisuję-choćby dlatego że mój domek na świeczkę zaginął dawno temu i od tego czasu nie znalazłam jemu godnego następcę. Para tak cudnych Aniołków bedzie idealna ;-)) http://nitkowyswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne prezenty dostałaś.
    Na candy oczywiście się piszę:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne prezenty:) i zakupki śliczne ale tym razem nie wezmę udziału w zabawie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudne prezenty. Ten listownik ... Ps. wybrałam się wreszcie do Pepko.... nawet nie wiedziałam, że mam taki sklep pod bokiem, jak się okazało znajduje się kilka przystanków autobusem ode mnie :) niektóre rzeczy bardzo ładne i wyszukane :) Dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  15. z przyjemnością przygarnęłabym te cudne ozdoby świąteczne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Z przyjemnością spróbuję szczęścia :) A nuż tym razem się uda :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudne prezenty dostałaś :) A cukieraski chętnie przygarnę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Na takie cacuszka z przyjemnością się skusze.
    Pozdrawiam ciepło
    Edyta
    wrzosowystrych.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Na takie cacuszka z przyjemnością się skusze.
    Pozdrawiam ciepło
    Edyta
    wrzosowystrych.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. czekam z niecierpliwością na losowanie. pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudny zestaw chcesz nam podarować :).

    Ja też bardzo lubię takie cudeńka :).

    Mam cichutką nadzieję, że to mi dopisze szczęście w losowaniu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz - każde Wasze słowo jest dla mnie niezwykle ważne. Masz jakieś pytania - zostaw swój email - odpowiem na pewno.